Ebis5839 İki gün önce 4.ay aşısını vurdurdum kızıma. Ateşi hala geçmedi. Ben düşürüyorum tekrar çıkıyor . Varmi böyle uzun süren ateş?
Ebis5839 Hohomoromu geitirme hastaneye korona var iki üç gün sürer dediler. Şehir dışındayım ailemin yanındayim doktorumuz da yok burda ondan sebep