Canım benim bebeğimde oyleydi bende bir mama bir anne sütü şeklinde devam ediyorum önceki kullandığım biberonun akışı çok fazla olduğu için beni emerken çok zorlaniyo kavga ediyodu benimle ben careyi biberon değiştirmekte buldum chicconun biberonunu deneyebilirsin bu konuda aynı memede ne kadar cekiyosa biberondanda oyle geliyo mama