suca canım bıngıldak konusunda hiçbir fikrim yok ama öksürüğe dikkat et derim . Ben de pimpiriklenmeyeyim sakınmayayım aman ne olacak bişey olmaz diyordum uykudan uyandığı an sırtına bakıyordum çok terli olmuyordu yelek takıyordum sırtına 5 dk sonra uykulu hali geçince çıkarıyordum. Birden öksürük çıktı ve sonuç bronşit olmuş kuzum 🙁 İnsan Çok sakınmamalı ama çokta rahat olmamalıymış. Odadan odaya geçişte bile alabiliyor Allah korusun .