Annecim Bize doktorumuz, 12 saat sağ ,12 saat sol yatırın dedi biz çocuğu bırakıyorduk istediği gibi yatıyordu doktor bi kızdı görünce kafasını yamultmuşsunuz dedi 1 ay bizimkisini sola yatırdık kafası hep soldaydı 🤣🤣 ama düzeldi şimdi takip etmeye çalışıyoruz ne kadar takip etsekte maalesef çeviriyor. Ben de bakıyorum mesela hiç kafası yamuk çocuk yok bence büyüdükçe bebekler kafalarıda düzeliyor