Hlyaeyp çapak vücudun mikroba verdiği tepkidir. bebeğinizin gözünü kendi şampuanı ile yıkadın mümkün ise birazcık bekleten
Çapak problemı geçene kadar günde birkaç kere tekrarlayabilirsin. Evde serum fizyolojik var ise onunlada nazikçe silebilirsin.. hem şampuanla yıkarken hem serumla silerken sizden mi gireceğim de korneaya bastırmadan yapın bunları. eğer gözünde şişlik gibi bir şey yoksa hastaneye gitmeden halledebilirsiniz