Ben dışarı çıkınca mecbur kaldığımda hero baby veriyorum ama 8aydan sonra vermisimdie. Hipp aldik ebebekten organik yazıyor ama içinde şeker var. Hero baby de şeker yok. Hipp o yüzden içime sinmedi. Ben saginca da sütüm çok az geliyor çocuğun emmesi daha farklı bence ek gıda için çok erken. Bebeğiniz huysuz mu ve bezleri cisli mı ordan açlığını anlarsınız bı de bu aylarda doktor tavsiyesiyle başlarsanız daha sağlıklı olur. Mideleri şu an için hazır olmayabilir.