AYLININANNESI2020 olur mu hiç öyle şey. Makine sütün tamamını çekemez. Bebeğin çekim gücü daha fazla olur. Makineyle çıktığından daha fazlasını emer bebek. Sen emzir ve sütüne güven. Uzun uyursa sağarsın dolaba koyarsın. Eğer memeni emdikten sonra çok huzursuzlanıyorsa sağdığın fazlasını verirsin. Benim de 2 ay 23 günlük bebeğim ben hep böyle yaparım. Gündüz uzun uyumadığı için 2,5 saatte emer. Gece uzun uyuduğu zaman sağarım ertesi gece uyumadan önce veririm.