Kızlar bebeğim 34 günlük ve boğazı balgam dolu. Serum fizyolojik ile açmaya çalıştım ama atamıyor. Boğazı kapalı olduğu için de sırt üstü yatırınca ağlama krizine giriyor. Sizlerin bebeğin balgamını söktürmek için bir yöntemi var mı yardım edin lütfennn