Ediberva Birinci resim [url=https://hizliresim.com/iufWX2][img]https://i.hizliresim.com/iufWX2.png[/img][/url] İkinci resim [url=https://hizliresim.com/heMtGO][img]https://i.hizliresim.com/heMtGO.jpg[/img][/url] Arkadaşlar ben bu sepet beşiği 750 ye aldım çok isteyerek beğenerek aldım çok güzel çok geniş uzun zaman kullanılabilir. Nerdeyse hiç kullanmadım kızımı bir kaç kez koynumda yatırdığım İçin bilinçsizce kokuma alıştı ve benden ayrı yatmadı. Gündüzleri bazen yattı. Ben 550 ye satıyorum Gaziantep’teyim ilgilenen varsa görüşelim gerçekten çok kullanışlı. En ufak bir çiziği kırığı yok.
Ozlemhuslu Ediberva biraz pahalı sanki ikinci el olmasına rağmen internette daha uygun sıfır olanları bende bundan kullanıyorum kızım 6 aylık oldu sığmıyor ve dönüyo içinde ilk 4 ay kullanışlı gerçekten yanımda çok rahat oluyodu ama şimdi büyük bakıyorum
Ediberva Heide yok gerçekten kullanışlı ben bayıla bayıla aldım korumaları var yenidoğan bebekler için ve yatak ucuna çok güzel oluyor sallanıyor anneyi yormuyor. İşte ben hata yapıp kendime alıştırmasaydım çocuk yatıyordu gayet güzel
Ediberva Ozlemhuslu bu büyük aslında içi çok geniş benim kızımda dokuz aylık içinde rahat dönebiliyor . Pahalılık konusuna gelince ben 850 ye aldığım İçin bu fiyata satıyorum daha uygun da pazarlık yapabilirim
Ozlemhuslu Ediberva anladım doğrudur ama gerçekten sallama olsun geceleri yanımızda olması falan çok kullanışlı o yönden