4 ay 27 günlüğüz .
6-7 gibi uyanan cocuk 5 gibi uyanmaya basladı kendiliğinden bu sabahta 4.30da noluyo anlamadım hiç uyanmadan emer ederdik neden böyle olmaya basladı nasıl eski düzene cevirebilirim ?
Uyku gerilemesi dedikleri bu mu 4. Ayda yasanan onu mu yasıyoruz