Iyi geceler anneler oğlum 3 ay 17 günlük gaz problemi vardı düzelir gibi oldu ama simdi iflah olmaz bi boyuta geldi üstüne bi de kabızlık rahat yapamıyor gazını.Fitil ilac kullanmam genelde pek taraftar değilim ama mecburum simdi inletiyo evi gece gündüz😢kabızlik icin hangi fitili kullanıyorsunuz acaba ?