lionyez ben işe başlayacağım için oğluma alerji maması içirmek zorunda kalıyoruz gündüzleri. Bir haftadır alıştırmaya çalışıyoruz. Denemediğim biberon kalmadı belki de. Hiçbirini almıyor. Hele gece asla almıyor. Pipetli suluğundan deneyebilirsiniz. Annem su bardağıyla içiriyor gayet rahat ve bardak heyecanıyla ayaklarını yere vura vura içiyor 🤣
Bugün arkadaşlarım geldi. Ben hep avent, lansinoh falan denedim. Hepsi anne memesi formatında. Bi kere de ucuz biberon denesene dediler 😂 böyle sıradan, markasız, ucu anne memesi gibi olmayanlardan. Bi tane vardı evde öyle hediye gelmişti hiç kullanmamıştık. Deliğini büyüttüm makasla 😂 İlk denemede 60 cc içti biz şok 🤣 Akşam uyutmadan önce yine aynı biberonu denedim yine 60 içirmeyi başardım 🤣 bazen bebekleri anlamak çok zor 🤣 oğlum 10 buçuk aylık bu arada