Merhaba. Bugün cok konuştum ama, oğlum 4 5 gündür mutsuz ağlayan huzursuz bı durumda, neyse bugün pes ettim sağlık ocağına götürdüm. Kendi Dr yoktu. Diğer doktorda başından attı resmen idrar tahlili vs vermeniz lazım hastaneye gidin diye. Dedim belki dis belki kulak belki boğaz bı baksaydinuz. Yok tahlil ilk dedi.. hastaneye tabi ki gitmedim nerdeyse 10 gün önce yaptırdim idrar (söyledim doktorlara) temizdi. Ve idrar ile sıkıntısı yok eminim. Daha önce yaşadık biliyorum.. az önce uykudan uyandı ağladı.sesi soluğu gitmiş 😣 boğazımi ağrıyor üşüttumu 😣 8.5 aylık bu arada. Hayır napsam bilemedim. İçime dert oldu boğazları kötü ondan mı bukadar ağladı acaba Kaç gündür;(
Bu arada eve gelince de Dr şikayet ettim. Çünkü benimgenel muayene olma hakkım var. Ama bunu bile kabul etmedi.. en azından kulağına boğazına bakabilirdi..