Bulutsevda Sağlık bakanlığının kendi görevlileri de kendi uygulamalarını bilmiyor galiba. 12. Ayda yapılan aşı KKK(Kızamık, kızamıkçık, kabakulak karma aşı).Normal aşı takvimindeki aşı bu şekilde. Kızamık vakalarında artış olduğu için 9. Ayda sadece Kızamık yapılıyor. Takvimde yok ekstra olarak yapılıyor. 12. Aydakiyle de aynı değil yani. Zaten paylaşılmış bununla ilgili resmi açıklama. Size aşıyı yapan değil yapmayan sağlık ocağında bir sıkıntı var. Bir de telefonla görüştüğünüz yetkili her kimse ya uygulamayı bilmiyor ya da sizi yanlış anladı.