HaticeHafsa354 Lutfen biri yardimci olsun acaba bu nedir gıdığının altinda sıcaktan olustu pisik kremi surdum fakat cogaldi napabilirim sicaktan midir acaba bilen varmi basina gelen ](src)![
Melindaninannesi HaticeHafsa354 yanıltmak istemem fotoğraf yok çünkü ama gidiginin altı genelde isilik olur benim kızımda da oluyor sonra geçiyor. Havalar çok sıcak her gün ılık banyo yaptir
VERA19 HaticeHafsa354 Merhaba canımız annemiz🥰 Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Htcana HaticeHafsa354 hergun dus aldırın pişik kremlerini az miktarda cildin hava almasını önlemeyecek miktarda kullanın yine de çoğalıyorsa mantar olabilir o durumda tyrosid krem kullanin günde 2kere yeterli oluyor.gecmis olsun
Minikuzu HaticeHafsa354 İnternete fotoğraf yükle yazın oraya fotoğrafı yükleyin url kopyalayıp buraya yapıştırın