AyseTugba22 bardak tavsiye etmem bezin içinde kontrol edilmiyor kayıyor benim bebeğimin kanamisti bardak yüzünden bezine de krem sürün yarasına da hemen iyileşiyor zaten geçmiş olsun bugün bizim de var 8 yaşında benim oğlum ,küçük 5 aylıkken olmuştu geçmiş olsun size de