Carolina evet ben kullanıyorum düzenli sürmek gerek o zaman hemen toparlıyor ben bazen unutuyorum birkaç emzirme yapıyorum iyice acıyor sonra onu sürüyorum ilkinden bile acısını alıyor baya düzenli kullanırsan çok çok iyi birde tabi sürüp açık bırakmak gerek ben öyle geziniyorum evde 😄