Selinn22234 Merhaba kızlar sizler analik raporu ne kadar aldınız? Ve raporunuz bittikten ne kadar sonra yattı?
Deletedmom328 Selinn22234 yani gecen sene idi benim aldığım zaman , 3 bin başlangıç 3 bin bitiş almıştım
Minikuzu Selinn22234 ben aylık istedim rapor bitene kadar her ay aldım. Belirtilen gğn sayısına göre ücret değişiyordu
Selinn22234 Cicismoms Ben doğumdan ince rapor paramı aldım doğumdan sonra.almadim ne zamana yatmıştı sizin
Cicismoms Selinn22234 doğumdan 10 gün sonra ilkini aldım doğumdan 9 hafta sonrada 2. Aldım alo 170 den takip ettim hep
SerapBayram Bende yeni doğum yaptım canım doğumdan önceki ücret yattı sanırım emzirme ödeneği ile 2967 tl aldım hemen yattı bana raporu verince şimdi diğerini beklyrm