Merhaba güzel anneler ☺️ 36. Haftada doğum yaptım oğlum 3 hafta geride kalmıştı 33 haftalık değerlerle doğdu 1750 gr dı 15 gün küvözde kaldı çok şükür kavuştuk evine geldi ama bakımı konusunda bilgili olan annelerden tavsiye istiyorum yardımcı olabilirmisiniz 🙏🏻