Merhaba sevgili anneler ben oğlumu bırakıp çalışmayı düşünüyorum ihtiyaçtan dolayı 6 aylık olunca şimdi 4 aylık kaynanam bakacak oğluma Beni tanımaz beni sevmez diye çok korkuyorum tanırmı beni acaba yoksa kaynanamımı annesi olarak tanır Böyle bi durumu yaşayan. Anneler varmı acaba ??