43 günlük bebeğim var. Sadece sıfır veya kısa kollu çıtçıtlı badi giyiyor. Bizim ev de 29-30 derece. Nem de var. Yanaklar boynu sıcak ise tek kat giyebilir yoksa isilik olurlar zaten. Kundak dahi yapamadım isilik korkusu ile. Çorabı da bazen çok sıcak olduğunda giydirmedim bile ama çoğu zaman giyiyor.