MvzEBRU Merhabalar bebeğim 7 günlük ve sadece ilk gün kakasını yaptı daha sonrasında hiç yapmıyor sizce bu normal mi? Ayrıca çok fazla sancısı var sürakli ayaklarını karnına çekip duruyor kakasını yapmaması ile alakalı olabilir mi?
Yasamasebebim MvzEBRU olabilir canım kakasını yapmadiysa gaz yapmıştır onu sıkıntıya sokmuştur bence. Emziriyorsaniz 10 gün yapmaması normal diyorlar ama daha minikmis bebisiniz bilemedim
Prensannesi22 MvzEBRU canım ılk gunler sık sık yapması lazım dıye bılıorum ama bız 2 aylıgız bızımde basımıza geldı ama cok kucuk mus bı sağlık ocagında kım hemsıre ye felan sorabilirsin yanlıs yonlendırmeyelım