Serife3304 1 hafta önce Mersin’e ailemin yanına geldim 3,5 aylık oğlum geldiğimizden beri evimizdeki kadar çiş ve kaka yapmaz oldu havanın sıcaklığından ve Fazla terlemesinden olur mu yoksa sütüm azalmış olabilir mi sadece anne sütü alıyor bebeğim ?
UmayNil busra37 sıcaktan ve fazla terlemesinden olabilir. Onun için yeterli sıvıyı alması lazım sizden. Bol bol emzirin isterseniz.
Serife3304 busra37 huysuzluğu yok çok şükür ama kendi kendime sıkıntı ediyorum işte acaba doymuyor mu diye
Serife3304 UmayNil zaten çok sık emmeye başladı biraz ondan da şüpheliyim acaba sütüm yetmiyor mu diye