Nasılsınız ne durumdasınız? İnanılmaz zordayım ben bu aralar. Çok huzursuz ve huysuz. Dün pikniğe gittik hiçbir şey anlamadan kaça kaça geri döndük. Hiçbir şeyle oyalanmıyor ve tek bir dakika bir nesneyle ilgilenmiyor. Hep ayakta olacak yürüyecek. Bu arada da mızıldanacak. Umarım geçicidir bu halleri. Enerjim sömürüldü artık 😔