Bu hastanede sancım başlamadıgı halde acılmam olmuştu 4cm.fakat normal Doğum istiyordum Suni sancı verilerek doğurmam gerektigi söylendi ve ben o sancılara artk dayanamayıp 8 9saat sonra artk pes edip sezeryana geçtm çok yoruldum ve ölü gibiydim ama hayırlsıyla cocugum dogdu şunu farkettm çoğu Kişiler böyle suni sancı verilerek artk normal dogumdan çaydırılmış gibi sezeryana geçenler oldu sizlerde böyle oldnuzmu bu hastanede…😤🤔