Kızlar 31 gun oldu dpgum yapalı normal dogum oldu.
55 kilo ile hamile kaldım 66 ile doguma girdim. Dogumdan 10 gun sonra 57 kiloya dusmustum ama şimdi 57 58 degişiyor hep. Korse de kullanıyorum şu gobeğim tam toparlansın istiyorum artık. Çok bişey kalmadı ama az daha incelesin istiyorum. Yediklerime de dikkat ediyorum ama gitmiyor. Ne zaman gider bu son kalan kilolar. Varmı fikri olan 😊birde dogum sonrası kabızlık durumu oluyor maalesef 😕