Birannebirfurki Bebeğim şu an küvezde olduğu için sütü sağıyorum ama yinede yara oldu siz neler kullandınız hangi krem en etkili olanı bebeğim gelmeden iyileşsin istiyorum çünkü günlük yanına gidip bide hastanede emziriyorum
Annesibebesi Canım ben ilk zamanlar vazelin kullandım yumuşayınca acısı da kesiliyordu bir nebze ama bu aralar yine başladı yeni keşfettim anestol pomad var iyi ki de var o yanan göğüs ucumdaki acı dindi resmen. Beyazlık vardı ucunda onu bile geçirdi.
Melisa_c Eşim lanolin diye bi krem getirmişti eczaneden 10 gün boyunca sık sık kullandım hafiflemişti sonra kayınvalidem kantoron yagı getirdi bi iki günde onu sürdüm bende acı felan kalmadı