Merhaba güzel anneler. 45 günlük bi bebeğim var. Sezaryen doğum yaptım bebeğim makat geliş pozisyonunda olduğu için. Doktor ameliyattan sonra rahmimin unicornut olduğunu söyledi. Yanı bi tarafi(sağ) gelişmemiş ve bunun doğuştan bi durum olduğunu ve müdahale edilemediğini söyledi. Şükürler olsun ki bebeğimde ve bende herhangi bi sağlık sorunu oluşturmadi ve doktorum gelecekte de problem olacağını düşünmediğini söyledi. Ama ben yine de merak ettim içinizde aynı durumu yaşayan başka annemiz var mı diye. Bir de şu konu var. Bebeğin cinsiyetinin babadan gelen sperlemlere bağlı olduğunu hepimiz biliyoruz, tıpta böyle açıklanıyor çünkü. Ama cevremde bana rahmin sağ tarafında erkek çocuk sol tarafında kız çocuğun geliştiğini söyleyen insanlar var. Bebeğin kız ve erkek bebek sahibi olup olamayacağımı konuşan bile var 😑 size de bi sormak istiyorum. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında 🤔