Iyı aksamlar 40 gunluk bebegım doymuyor yanı sutum az bunu bılıyorum farkedebılıyorum yemeyle ıcmeyle ılgılı degıl daha cok stresle ılgılı oldugunu dusunuyorum ve cocuguma mama takvıyesı yapıyorum dr bu sekılde devam etmemı ıstedı bebegim gunluk 120 ml mama tuketıyor yanı 30 cc seklınde verıyorum mesela 30 cc sabah 30 cc oglen gıbı bu seklde gece yatana kadar ıctıgı mama mıktarı 120 fazlamı verıyorum dıe bunu merak ettm acıkcası sizler nasıl yapıyorsunuz varmı benm gıbı hem emzırıp hem mama veren ?