Kızlar dün aşı olduk postta acmıstım hatta hiç ateşi olmadı ama dünden beri asırı mızmız huzursuz bir bebek haline geldi gece de uyumadı gündüzde uyumadı bu aşının mı etkisi atak mı ? tek basıma bakıyorum bir oğlum daha var ve ben belki abartı gelecek ama 2 günde bile cok yoruldum 😔😣