Duhasafa ayy Allah yardımcın olsun diş ağrısı hicbiseye benzemiyor. Bende cektim cektim en son gittim diişçiye birde ne göreyim. Aslında ağrıyor sandıgım dişim agrımıyormuş🤣🤣 onun yanındaki dişi ,arkadaki şerefsiz 20lik diş sıkıştırıp baskı yapıyormuş. Cektirdümde kurtuldum 🤦♀️ kafamı duvara vuracak kadar ağrıyordu. Ben agrı kesici içtim sürekli karanfil fayda etmedi cunku. Ama imkanın varsa dişçiye git ve kurtul 🤦♀️ geçmiş olsun