Merhaba bebeğim dün 3. Ayina girdi. Düzenli probiyotik (biogia) kullanıyorduk 3. Ayda kestik 2 gundur dün 1 kez kaka yaptı ve çok ikinip zorlanmasına rağmen yapamıyor. İçim parcalaniyor yarın doktora götüreyim diyorum ama yaşayan var mı aynı durumu ne yapmam gerek ?