Mavimsi1 Arkadaşlar evdeki elektrik süpürgemiz bozuldu. Tavsiye edeceğiniz iyi, sağlam bir süpürge var mı? Hangi markalar daha iyi birde sessiz çalışan varsa önceliğimdir. Vakum gücününde iyi olması lazım..
Deletedmom348 Mavimsi1 bosch canım çok memnunum çok sessiz. Ve kendi kendini temizliyor. Torbası yok. Sadece büyük haznesi var onu boşaltıyorsun Arada. Bir tuşla da kendini temizliyor
mozaik Mavimsi1 ben de philips maraton var memnundum annem bosch alana kadar 😂 bosch daha uygun çekiş gücü de philips ile aynı. Benim süpürgenin boru kısmı ilk aylarda bozuldu bile. Garantisi vardı ama ihmal ettim. Bir uzuyor bir kısalıyor. 3 yıldır öyle kullaniyorum
Ceyo0666 Mavimsi1 canim.philips felan hikaye sadece çok pahalılar karcher vc3 aldim 800 tl ye ve çokta memnunum evi her gün supurmeme rağmen.halinin dibindeki en küçük tozu alıyor tavsiye ederim çokta memnunum küçük bebegim varsa birde
Nurrcem Ceyo0666 bende sc3 buhar makinası aldım gayet memnunum ama süpürge olmadan buharda bir yere kadar
Ela41 Bende süpürge almayı dusunuyorum post ıyı denk geldı😊ama toz torbalı ıstıyorum ne onerırsınız acaba
Ceyo0666 Nurrcem yabancı değilsin o zaman o markaya canim süpürgesi de gayet iyi hiç sorun yaşamadım ben cam silme ururnude aldim oda çok guzel
DorukHilal Kesinlikle dyson der geçerim evimi silip süpürdüm üstünden bi geçeyim dedim toz torbası oldu bi araştırıj derim bu markayı