Hastanede takiliyor canm ama ben 3 uncu cocugumda saglik merkezi var orda taktrdim cok ilgililerdi hastaneye kendin alip gidiyosun orda onlar verdi ilk muayenim oldu sonra adetimin 2 inci gunu gittim taktilar acimiyo fazla iki gun agrin oluyo cok siddetli deil kanamada oluyo onunla birlikte lekelenme sonra rahatsin🤗