Ipegim poliklinikler kapalı doktorla görüştük kesinlikle getirmeyin şuanda kalabalığa girmeyin evde takipte kalın dedi sorular sordu ay olarak gelişimi için güzel dedi ama olası bir durumda doktor tetkik gerekirse söylediklerimi özel bir hastanede yaptırın pandemi hastanesi şuanda çünkü bütün devlet hastaneleri ve aşırı yoğunluk var