Deletedmom414 bebeğim ilk hafta biraz sıkıntılıydı kusmugunu atamıyordu. Yan yatırıp veya sarsma ile anca kusmugunu alabiliyorduk eşim ile kotu anlar yaşadık diyebilirim. Ilk hafta surekli başındaydım nöbet tutuyordum daha sonra yüz üstü yatırmak geldi aklima tabii gözetliyordum surekli çünkü ilk bebeğim ve bende korkarak vermiştim bu kararı 2.haftamızda yuz ustu yatırmaya başladım yani ilk yüz üstü uykusunda bebegimin basını sağa,sola yatirabildigini kusmugunu rahatca atabildigini görünce ferahladım ama ona güvenerek asla bebeğimi yalnız bırakmadım gözüm üzerindeydi. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadık şimdiye kadar..