Barishsmom Hanımlar belediyenin verdigi sütden yararlananlar varmı ? Ve bilgisi olan? 1yaşından sonra veriliyor diye biliyorum pasterize sütmü verilen? Nasıl almaya degermi?
Minikcivcivim Barishsmom biz alıyoruz çok güzel çok lezzetli. Tire kooperatif ürünü biz Tire ürünlerini normaldede kullanırdık yoğurdu falan severdik zaten. Şimdi bu sütü de gönül rahatlığıyla içiyoruz. Bence güzel
mikelenjelo35 Barishsmom iki aydır gelmiyor.suan olsaydı bakardım üzerinde ne yazıyor.ama hatırladığım tam yağlı sut
Duruonur Barishsmom pastorize süt ama poşette değil 1 kiloluk paketlerde market sütü gibi. Ama süt gayet güzel kaliteli.ayda 8 adet geliyor.muhtarınıza başvurun.
MayneymisAltintop Biz yeni başvurduk komşularımız alıyor. Daha gelmedi ama güzel olduğunu söylüyor herkes almaya değer
Barishsmom MayneymisAltintop daha gelmedi derken başvurudgunuz zamandan itibaren gelmiyormu? Ne kadar sonra geliyor?
Hafsaesra Barishsmom ayda 8 paket geliyo paketler 1 er litre muhtara kayıt yaptırdık ev adresine geliyo
Minikcivcivim Barishsmom hayır kutu süt olarsk geliyor üzerinde süt kuzusu yazıyor. Açıklaması yapılma yeri vs oralarda yazıyor bilgileri
Barishsmom Minikcivcivim teşekkür ederim , muhtarlıga benimmi gitmem gerekiyor yoksa babası da gitse olurmu?
Minikcivcivim Barishsmom olur anne ya da baba fark etmiyor. Nüfus fotokopileri götürmüştük biz bizden öyle istemişlerdi yani