Hanımlar merhaba beni bilen bilir, eksik olmayın her açtığım posta fazlaca destek ve öneri geldi, 10 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ilk 3 gün sütüm gelmedi sonra geldi ama bebeğim tutamadı, en son ebe çağırdık sol göğsümü kavradı zar zor, bir kaç gündür sol ile emiyor ve göğüs ucum çok iyi duruma geldi ama sağı tutamıyor şimdi de, ucunu kavrayamıyor küçük kalıyor diye, göğüs ucu çıkarmak için öneriniz var mı? Sütüm geliyor oradan da az az ama emmiyor diye kesilecek diye korkuyorum