Aselkusun Arkadaşlar merhaba hamileliğimde ve doğumumda toplam 17 aylık süreçte saçlarımı boyatmadım. Emzirirken boyatılmaz filan deniliyor ama sebebini bilmiyorum. Boyatmamda bir sakınca var mı yoksa boyatmalı mıyım ?
Seherronya Aselkusun emzirirken herhangi bir zararı yok saç derimizden kanımıza karışmıyor boya rahatlıkla boyatabilirsiniz 😇
Sevgilimmm Aselkusun loreal inoa boya kullanabilirsiniz .. kokusuz.. hamilelere kullanılıyor. Doğum yaptıktan sonra da kullandım
Melikeaknnn Aselkusun boyatabilirsiniz bende boyattim bir sknti olmuyor doktoruma sormustum hamileyken de son aylarinda boyatabilirsin demistii boya engel degil
Mavibattaniye Aselkusun arkadaşım bana çocuk doktoru yüreğin el veriyorsa boyat ama süte geçiyor dedi bende aldım tüp boyaların hepsini dolaba ativerdim karar senin herkes başka bir şey söylüyor bu konuda
gokdeniz20 Hamileligimde hic boyatmadim bebegim suan 6 aylikk daha yeni boyadim.artik evde kendim cok beyazlarim.vardi berbat durumdaydim artik iyi dayandim😏
1prens1prensesannesii Aselkusun oğlum 2 ay 26 günlük yaklaşık 20 gün önce felan açma boyama yaptırdım sadece anne sütü alıyor herhangi birşey olmadı