Dilekmh Melahatkck canım kaç aylık bebeğin benim kuzum 6 ayına girecek kabızlık çekiyordu doktoru motulium diye şurup verdi . Bende ondan önce kayısı haşlayıp suyuyla birlikte verdim çok şükür şuruba gerek kalmadı
Prenses_annesiiiii Melahatkck canım 3 aydan beri kabızlık problemi yaşıyorız hiçbirşeyn faydası olmadı tek çarw lavmandı, 5.5 aylık iken başladık ek gıdya kabak kayısı gbi şeyler veriyorum biraz düzeliyor gibi 6 aylık olduk. İnşallah faydası olur
Melikeaknnn Melahatkck kuzum bsm doktorumuz ilac vermedi ama dediki biberonla besliyorsan biberonin icine bir cay kasigi zeytinyagi koy dedi eger emiyorsa nornal cay kasigiyla icir sabah ogle aksam gunde uc kere zararri yok tam tersine zeytinyaginn yarari ve faydalari var