Meltemgunturkun 4 ay 19 günlük oğlum yarın sünnet olucak komple uyutacaklarmış ve yanına bizi almıyorlarmış çok üzgünüm 😔
ybk2019 Meltemgunturkun canım siz mi istediniz komple bayılmasını genel de bu aylar da lokal oluyor. Oglum 10 aylıkken genel anestezi ile oldu çok rahat geçti çok şükür bir ameliyattan bıkınca çok ağladı o kadar. Sonrası çok şükür sünnetli gibi değildi 🙏
Gayeefe Meltemgunturkun bizimkide 4 aylıkken oldu tamamen uyutma olmadı neden öyle acaba isteğe bağlı mı genelde sadece aşagıyı uyuşturuyorlar
Alim7189 Meltemgunturkun neden lokal değilde genel anestezi acaba hiç sordunuz mu? Ben genel anestezi den yana pek değilim bizde 3aylikken olduk klips yöntemi ve lokal anesteziyle ilk gün zor geçti ama 2.gune biseyimiz kalmadı sukur
Meltemgunturkun ybk2019 biz istemedik ya bu aylarda çok hareketli oldukları için rahat yapamıyorlarmış
Meltemgunturkun Gayeefe bölgesel olduğu zaman ayaklarını çok kaldırıyorlarmış bacakları uyuşmadığı için komple olucakmış çok üzülüyorum aklıma geldikçe ya
Dygosmn1 Meltemgunturkun ben dun yaptim. Bacaklarini sabitliyor 20 dk surdu. Ki bebegim 8 ay 17 gunluk. Bi tek ignede cok agladi. Ki yanindaydik her asamasindan
Gayeefe Meltemgunturkun bizde o şekilde olmadı ayaklarını her ihtimale karşı eşime tutturdular başında ben oldum geçmiş olsun şimdiden ama 3 güne hiç bir şey kalmıyor sonra iyili yaptırmışım diyeceksin büyük bir sorun çünkü büyüyünce daha zor
Gonulkalkayy Bizimkide 2 aylıkken olmuştu 3 günde iyileşti uyutmamışlardı doktor 3 aya kadar uyutmuyoruz hareketlenmeye başlayınca uyutuyoruz demişti bizde 2 aylıkken yaptırdık yanına girememiştik ama cok cabuk toparladı
Meltemgunturkun Alim7189 ben daha hiç görüşmedim doktorla doktor tanıdık anca yarın söyleyebilirim onuda
Alim7189 Meltemgunturkun anladım canım. Ama.ilk gün biraz zor geciyo hazrlikli olun doktorunuz yazar zaten ağrı kesici fitil bizi rahatlamasti aklınızda bulunsun