Bebeğimi 45günlük doğudunda emerken burnundan ıslık sesi gibi ses gelirdi şimdi ise hırıltısıda var tahlilleri temiz çıktı doktor genel anestezi ile burnuna hortum sokacağız dedi gün verdi anestezi de çok riskli. Benim gibi hırıltılı bebeği olan var yoksa yaşayan?