Glten-mira 38 gunluk bebegim var komsular bu gülmüyor hep uyuyor diyorlar bence daha cok küçük sizin bebekler guluyor sese tepki veriyormuydu
Elifhanim Glten-mira 2 aydan snra yawas yawas basladdi 38 gunlk bebektem ne bekliolar kahkaha galan atmasinimi
Mavibattaniye Glten-mira ayy salla gitsin eli arkadasim çok biliyo onlar benim de kaynanam tutturmustu eli kolu oynamiyo kendi kendine oynamayı bilmiyo hem erken doğurdum hem de paso konuşurdu en son doktora sordum söylediklerini agzina geleni söylemişti benim de içimin yağları erimisti kulaklarını tıka daha o minicik tabiiki uyuyacak ve uyuyarak buyuyecek
Edanurdg Glten-mira 2ay 15 günlüğüz 2 haftadır gülüyor onun öncesinde gülüyorsa da bana değildi yani denk gelmesiydi 😂 takma onları her bebeğin gelişimi farklı olur 40 çıkmamış bebeğşn daha ne bekliyorlarsa
esraeylul34 Glten-mira Ne bekliyorlar ki anlamadim daha yeni yeni dünyaya alisiyo gulmmesi cok normal bizim ki 3. Aydan sonra bizi tanıyıp gülmeye başladı simdi de kimi görse guluyo takilma yani
elifsipahi komsulariniz da bir garipmis dogrusu. onlarinki dogar dogmaz gülmüş, 1aya konusmus, 6aya da yurumustur kesin. en fazla uykusunda gülümser o kadar. tabiki uyuyacak, yeni dogmus daha.
Deletedmom348 Glten-mira aldırma onlara canım. Aslında siz yokken yürüyor ama sizden çekindi diyebilirsin
Glten-mira Çok teşekkür edrim aslinda takmamaya çalışyorum birileri bisey diyince bu sefer içimi ister istemez korku sarıyor