Kızlar komşmn 2 buçuk yaşında kızı var ve konuşmuyor. Prematüre doğmuş 7 aylık doğmuş. Doktrlar konuşur diomuş zamanla. Denileni bazen tekrar edior anne diorz mesela anne dior. Acaba algılamasındamı problem var diye düşündm ama denileni anlıyor aslında kolonya getir dedim getirdi. Biraz annesi ve babası saf gibiler yani garipler çözemedm tam olarak durumlarını. Konuşmak genetik mi buraya yazmak istedm