Mom095 Kızlar galiba bebeğime bi beden büyük bez aldım. Hangi akla hizmet aldıysam bayada fazla aldık. Erkek bebekte büyük bez bağlamak bi soruna yol açar mı? Bezi kullanayım mı? Küçük bedenini mi alayım ?
durupelin Mom095 normalde bende kızıma 1 beden büyük bez alıyorum artık daha rahat etsin die malum havalarda sıcak bi sakıncası olacağını düşünmüyorum
EcemKerem Mom095 sakıncası olmaz ama aldığınız yere gidin değiştirirler ben hediye gelen yanlış no bezleri bile değiştirmiştim
deryardakayra Benimki 9,5 kilo ben 5 numara alıyorum 6 ya geçsemmi diye düşünüyorum bi yandan erkek bebek benimkide sıcaklarda kıçına yapışmasını istemiyorum bol dursun istiyorum bişey olmaz canım ya kullan
Mom095 deryardakayra yenidoğandan bi anda büyük bez bi tuhaf geldi 😅 kullancam artık napayım çok aldık 😁
zeynepteacher deryardakayra benim kızım da aynı kiloda prima 4 numara bile büyük duruyor sizin büyük olmaz mı 6 😕
IrmakAliKerim Mom095 benimde 5600 kilosu 3 numara kullanıyorum 2 numara küçük geliyo taşıyo büyük değilki 3 numara
Smrenes Bi beden büyük bez sıkıntı olmaz da poşet gibi durması pek hoş olmuyor genel de kaç numara kullanıyorsunuz? Oğlum 12 kilo 5 kullanıyorum bende..
-Sunshine- Oğluma bende bir beden büyük bez kullanıyorum rahat hareket ediyor dışına çişi taşırma durumu da olmadı hiç büyük olmasından kaynaklı 🌺
Smrenes Mom095 5500 kiloya 3 numara iyi zaten.. 2 numara en fazla bikaç hafta kullanılabiliyor.. Sıkıntı yap ak Bi durum yok yani 😊
Mom095 EcemKerem internetten aldım. Bide açtım denemek için. Değiştirmezler artk. En kötü ihtimalle onu stokta bekletirim. Yenisini alırım diye düşünmüştüm. 320 adet almıştık
babynihan Mom095 dolap vs gibi uygulamalardan fazla bezleri satabilirisniz. Uygun fiyatlı olarak başkalarının işine yarayacak size de masrafını kısmen karşılama fırsatı doğacak