Merhaba hanımlar 24+4 haftalım hamileyim 10. Haftamdan sonra kasık ağrısı gibi ağrılarım olmaya başladı doktorum bebek erken gelebilir dedi son 2 gündür sanki vajinamda iğne batması gibi bir ağrı oluyor karnım taş gibi ara ara ağrı giriyor karnıma göbek deliğimde ağrı oluşmaya başladı çok tuhaf hissediyorum kendimi başta çok ciddiye almadım ama şimdi ya doğarsa diye düşünmeden edemiyorum daha önce bu durumu yaşayan oldumu