İyi akşamlar. Oğlum 11 ay 1 günlük. 5 eylül 2019 doğumlu. 2 haftadır bana aşırı şekilde bağlı yaşıyor ondan 2 adım öteye gitsem ağlıyor. Yakın zamanda hem kulak iltihabı hem grip geçirdi. Hastalıktan mi yoksa ayrılık kaygısı mi çözemedim ve artık aşırı yıpranmaya başladım. Kucağa alışkın bir bebek değil doğduğundan beri. Aynı dönemdeki anneler sizde böyle bir problem yaşıyor musunuz.