Mom14 Kızlar çocuğa resmen bişey oldu ya uyumak istemiyor açmı diye emziriyorum memeyide istemiyor yatırıyorum ağlıyor uyumuyo sabahtan beri 2 ay 19 günlüğüz gaz sancısı yok altı temiz aç değil kolik değiliz atakmı anlayamıyorum
Sndskrsn Mom14 bizde ayniyz benimkide yeni 3 aylık oldu günlerdir cildiriyorum varya artık sinirden stresten rahatsızlandım. Bizimkinin atak haftası muhtemelen sizin bebisin de atak haftası uykuyu unuttum
Sndskrsn Mom14 benimkide aynı gerçekten hiçbir sıkıntısı yok gazı bile olmadığına o kadar eminim ki sürekli agliyor miz miz huysuz şaştım kaldım denemedigim sey kalmadı daha 5 gün varmış atak şeysinin bitmesine insallah 5 güne delirmem
Sndskrsn Mom14 bu eskiler nasıl büyütüyormuş anlamıyorum yok atak haftası yok sıçrama dönemi doğdu doğalı sıçraya sıçraya bir hal oldu zaten cocuk