yagmura en korktuğum şey benim oğlum da yemiyor. yoğurt yiyo bir tek. ne sebze, ne yumurta, ne peynir. 4-5 kaşık alıyo sonra başlıyo ağzını kapatıp kafasını çevirmeye. eskiden anne sütünü biberonla alırdı, bi kere muhallebiyi biberonla yedireyim dedim o günden beri biberonu da sürmüyo ağzına. sadece meme emecek. 2 saatte bir emiyo, yenidoğanken bu kadar sık emzirmiyodum 🤷♀️ ne olacak böyle bilmiyorum