Bebegimleben kizim 19 aylık olcak cuma günü. 1.5 yaş aşısında temmuzun 17sinde sağlık ocağı 9 kilo 82 cm demişti. Salı günü bebeğim hastalandığı için doktora götürdüm. 78 cm dedi, tarttı 9 kilo dedi. Anlamadigim bir aya yakın suredir bu çocuk nasıl hala 9 kilo hiç mi gram olarak almadı. Birde arada boy olarak 4 cm gibi bi fark nasıl çıkabiliyor. Bir yerde hata var hangisi doğru hangisi yanlış inan bilmiyorum